fredag, juni 17, 2011

Vi ska åt samma håll...eller hur var det?

Finaste Lars ja, jag har visst hakat upp mig...
Så kan det gå ibland. Det är han väl värd! Och det är trots allt sommar..och jag tycker att jag borde börja peppa inför konserten i Malmö senare i år.
Lika bra att börja i god tid!
Det finns ju några låtar att gå igenom...

Annars idag har det inte hänt så mycket.
En bra dag på jobbet- avslutades med promenad hem. Tillsammans med Lars..såklart!
Solen sken, Lars i lurarna..och jag tyckte att jag höll en bra fart, trots att jag hade mina kläder och jacka att släpa på.
Och det är underligt hur olika små saker man gör hela tiden leder fram till något annat.
Om jag inte stannat kvar lite på jobbet, om jag inte glömt nektarinerna och behövt springa upp, om jag gått ut bakvägen istället för där fram..om jag inte stannat till lite och glott i skylten hos Roadhouse och om jag inte lagt märke till den stora bilen som nästan hotade att köra över mig..
Antingen hade jag då blivit nermejad, eller inte..förhoppningsvis, eller så hade jag aldrig sett vem som körde.
Det är dom där små sakerna som gör det. Hela tiden!
Nu ska jag fundera över fler små händelser som förhoppningsvis kan leda till en bra afton..
Helgen har ju precis börjat! Se till att gör något bra av den, oavsett när eller hur ni gör det.

Inga kommentarer: