söndag, juli 10, 2011

Ditt och datt..

Varför ska USA alltid göra om brittiska serier?
Är det nödvändigt? Andra grejen nu är den fina serien Life on Mars. Fattas bara att dom får för sig att göra om The Midsomer Murders.. Det vore snyggt!
Det är så fånigt, varför kan dom inte nöja sig med originalet?

Och hur mår jag idag?
Tja..ungefär som innan. Det konstiga i käken är, nästan, borta men jag har lite ont i höger öra igen.
Jag snorar och hostar. Så jävla less just nu..vill bara bli frisk!
Imorgon spelar HIF. Hoppas kunna gå då iaf..
Nu ska jag se om det finns något annat skoj att se medan jag väntar på ett tillfrisknande!
Hamnade i Harry Potter and The Order of The Phoenix på 5an igår..så kan det gå. Kanske ger mig på sjätte filmen för egen maskin ikväll. Det gäller ju att ladda upp..

Inga kommentarer: