tisdag, juli 12, 2011

Midsomer

The Midsomer Murders!
Jag har nog sett alla avsnitt som finns att se, även om man såklart redan glömt bort några av de allra första..
Jag har sett en massa spännande karaktärer och bra skådisar fara förbi, alltid kul.
Nu är det igång igen, som ni säkert förstått. Nu handlar det om John Barnaby och Ben Jones.
Jag gillar båda två men jag hoppas att dom någon gång, snart, får för sig att verkligen vilja samarbeta, trots att dom gjort bra ifrån sig redan.
Vi får väl se när det händer..

Jag gillar upplägget. Helt ärligt talat har de nya avsnitten tillochmed varit lite annorlunda från de gamla.
Hoppas att det fortsätter!
Än har jag inte tröttnat och jag tänker berätta för mina päron som nog missar en del just nu att allt minsann finns på nätet, för nu vet dom i alla fall hur man kopplar ihop dator och TV. Alltid något!
Nu blir det nog snart bingen här. Och visst finns det något trösterikt i att mr Barnaby alltid kommer och räddar ens sommar, vare sig det handlar om gamle Tom eller i detta fall nu John!

Inga kommentarer: