torsdag, juli 21, 2011

No strings attached..

Tydligen verkar jag ha mest idé-torka till mina rubriker här på onsdagar.. Undrar hur det kommer sig. Haha.

Ligger i soffan hos bror nu. Tvättar och har mig. Så går det när man inte är tillräckligt snabb i vändningarna förstår ni, då får man låna moderns tvättmaskin och torktumlare.
Har flängt runt en del innan idag. Vattnat blommor. Både här och där, överallt. Nästan..
Känner mig väl lite bättre. Så bra det nu kan vara!

Regnet droppar här.
Bror klagade på att han inte kan klippa gräsmattan. Stackarn. Haha.
Tog på mig ganska ordentligt och satte hatten på huvudet, ändå blev jag blöt. Konstigt sånt där...
Nu ska jag fortsätta att vila lite, har jag otur så somnar jag. Sen blir det hem och umgås med de andra två. Alla behöver vi sällskap!

Inga kommentarer: