torsdag, juli 14, 2011

Nymodigheter..

Jag känner mig som en ny människa!
Utanför regnar det som tusan, det har det gjort hela dagen..och jag vet, ungefär, vad jag pratar om.
Har varit vaken sedan..tja..några timmar nu. Råkade glömma frukosten men det tar vi igen med en stadig brunch nu.
Mmm vad det ska bli gott!

Hade förvisso lite ont i halsen så efter att ha insett att det inte funkade med all sjukdom som fanns i sovrummet rev jag ur sängkläderna och har vädrat i flera timmar.
Den svala luften där ute har säkert gjort sitt.
Jag är nöjd!
Så jag har bäddat om. Jag har precis duschat. Nu blir det mat och sen tänkte jag faktiskt röra mig utanför dessa väggar, om så för en liten stund.
Man måste ju göra sin plikt här i livet, det har mamma lärt mig....så det är det jag tänker göra.
Sen. Snart.
Ville bara meddela att jag börjar komma på benen igen. Ordentligt..så se upp nu mitt herrskap och alla sköna damer, I will be back. Soon soon!

Inga kommentarer: