onsdag, juli 13, 2011

Onsdag

Vi har precis sett klart matchen mellan Japan- Sverige i dam VM. Sverige förlorade och Japan vann väl rättvist, måste jag säga.
Dom var ju det bättre laget, helt klart.
Nu blir det till att avsluta med lite Sounds och te istället, försöka glömma det här. Det ska i alla fall spelas en match till för svenskorna..man får ju hoppas att det kanske går lite bättre då.

Något som annars känns bättre är mitt allmäntillstånd, det måste jag få säga.
Har en date bestämd till på fredag så jag hoppas vara än lite piggare då! Tänkte bege mig ut imorgon också faktiskt, får se hur det går. En sväng på stan ska jag väl inte dö av..
Så ja..lite te och soft musik här får bli avrundningen här, sämre har man ju varit med om menar jag!
Vad gör ni en onsdag som den här? Det är ju trots allt Lill-lördag och allt! So what's up?

Inga kommentarer: