lördag, juli 02, 2011

Peace and love love love!

Igår lyckades jag med konststycket jag hoppats på ända sen jag kom hit!
Fick syn på fina Daniel och petade på honom, tyvärr hade han bråttom iväg, men i alla fall. Jag fick petat på honom!
Och så fick jag till det precis som jag velat. Trots att här är så mycket folk, som springer hit och dit.
Jag fick syn på bästa Cissi så Marcus och jag fick oss även en kram och en pratstund. Vi hörde oss för lite om ditt och datt.
Typ dagens roligaste igår. Att jag lyckades.. Ibland har man bra tur!

Innan idag har vi varit iväg till Kupolen och fikat med söta Emelie.
Hemskt trevligt!
God fika, mycket prat och skratt. Härligt med andra ord.
Det gäller att ta vara på alla stunder man får med det fina folket här, det gäller att passa på!
Så jag är väldigt nöjd med denna resan, festivalen och allting.
Det stora idag annars är väl Bob Dylan. Det kommer bli awesome!! Totally..
Men nu ska jag ta igen mig lite..eller surfa lite. Får se vad det blir.
Just nu är jag i alla fall en väldigt lycklig och nöjd liten tiger!

Btw...kolla in Dayviews för lite uppdateringar, mer kommer såklart senare.

Inga kommentarer: