måndag, augusti 01, 2011

1a augusti!

Ojoj..skoj!
Marcus visade precis att Avril släppt en, helt gratis, app till min lilla lur.
Drömde inatt förresten att jag hade en annan mobil också. En HTC-nånting tror jag.
Varför drömmer man så konstigt?
Jag har faktiskt ingen önskan om någon annan mobil. Trivs väldigt bra såhär..

Kollade ni in videon igår..eller i alla fall lyssnade ni på låten?
Vi har ätit lagom sen middag här förresten.
Och imorgon bär det av till Österlen!
Simrishamn var visst stoppet..tror jag att min ömma moder sa. Får väl släpa med mig kamera och såklart min kära lur och dokumentera lite.
Ska bli bättre på att uppdatera DV också.. Klickar ni på länken där hittar ni i alla fall lite nytt från förra veckan och sådär.
Nu ska jag fortsätta att lyssna lite på finaste Avril och ja..bara vara. Det är måndag.
Det brinner ljus här. Det är augusti!
Kan ni fatta...tiden bara flyger iväg. Är inne på min sista semestervecka nu också..så kan det gå..

Inga kommentarer: