onsdag, augusti 31, 2011

Aint it december..

Varför blir det alltid så sent? Jag får fan panik...
Men trots det ska jag hämta lite mer te och fortsätta skriva. Jag har trots allt sovit en stund i eftermiddag och imorgon har jag sovmorgon och tänker inte gå upp onödigt tidigt om jag inte måste!
Efter att ha sovit dom där timmarna i eftermiddags vaknade jag sen till liv. Kände mig kanske inte direkt så mycket piggare men jag hade redan innan jag lagt mig bestämt att jag minsann skulle till Filborna..
Så det var bara att gilla läget, ta sig ur sängen och cykla iväg.

Det går så bra där. Vi gör framsteg!
Me, myself and I, alltså.
Det känns så bra! Mor hade provat på vattengympa igår och det blev jag också lite nyfiken på.
Har fortfarande inte simmat nåt utan bara kört mitt eget race där uppe. Borde bli dags att prova på fler grejer där. Det känns ju som möjligheternas hus. Verkligen!
Idag var en bra runda i alla fall. Som redan känns. Tur jag har sovmorgon imorgon..
Men nu ska jag dricka upp det där sista teet, som snart svalnat ordentligt, och krypa till kojs.
Snart helg också. Snart dags för en svår och jobbig grej. Hoppas att resten av helgen bjuder på desto roligare saker. Ge mig något vackert att se fram emot...

Inga kommentarer: