fredag, augusti 26, 2011

Det gäller att ta tillvara på tiden!

Det är inte alltid så lätt att få ihop saker med folk man aldrig träffat förr.
Imorgon tänkte jag dock lyckas med det konststycket, annat var det igår. Grabben och jag såg i alla fall allt det vi tänkt oss.
Och det var bra!
Tove är alltid en liten fin pärla. Och självklart var det roligt att se Jay och Nicke. Det är alltid roligt!
Så efter att vi sett allt vi skulle intog vi lite mat borta på Gustav. Det blev den "berömda" kycklingen från Louisiana. Så sjukt gott!
När vi sen skulle trava tillbaka mot Centralen mötte vi Sandra. Det var ju väldigt otippat och roligt!
Så vi snackade lite, hon snackade mycket, och blev lite uppdaterade om varandra och allt som händer och fötter.
Sen var grabben och jag inte hemma så förfärligt sent men med te och allt hann klockan springa iväg lite.. Så kan det gå!

Nu är han nere i Ystad och gör sin plikt. Själv åt jag lunch hos päronen, har vilat lite här hemma, lyssnat på den spännande musiken och minsann uppdaterat Dayviews lite! Klicka på namnet så får ni se vart ni hamnar..
Uppdaterade lite från igår och förra helgen också. Bara att kolla in!
Nu däremot tänkte jag ta mig i kragen innan jag segar till igen och bege mig bort till Filborna Arena en sväng.
Nåt ska man ju göra när man inte har något annat vettigt för sig.. Är lika bra att få det gjort idag för imorgon tänkte jag softa lite och sen på kvällen väntar håll-igång så då måste jag vara utvilad och fit for fight!
Så..träna en fredagkväll..why not?

Inga kommentarer: