måndag, augusti 08, 2011

Det börjar bra!

Vad gör man när man vaknar tidigt (8.10-nånting) och inte kan somna om? Fastän man för all del har sovmorgon och egentligen bara vill sova sova sova.
Jo då tar man och ser på Tinas Sommarkök och får börja dagen med att skratta lite.
Börjar faktiskt hela veckan och "höstterminen" med att få skratta!
Inte dumt, inte dumt.
För Tina är så himla rolig! Hon kan nog heller inte vara riktigt navlad men det är väldigt underhållande.
För det andra blev jag ganska hungrig av att se all mat..hmm.

Nu däremot är det dags att börja ta tag i dagen på riktigt.
Jag ska visst släpa mig iväg och köpa klet till mackan också. Smör alltså. Bregott..eller nåt.
Hög tid att börja göra något åt allt som ska göras. Duscha, klä på sig och allt sånt.
Mmm.. Nu är det måndag, hela dagen, och jag ska börja jobba igen.
Känn peppen, känn hur redo jag är!
Hallå världen!!

Inga kommentarer: