tisdag, augusti 30, 2011

Det händer saker..

Det enda vettiga jag gjort idag var att gå på banken och få ett och annat klart för mig. Kände mig väldigt vuxen när vi var där.. Haha.
Med hurtigheten har det dock varit väldigt dåligt men men, alla dagar kan inte vara på topp.
Får försöka ta igen det imorgon.
Däremot undrar jag om jag börjar bli förkyld igen.. Nyser en del. Förstår inte vad det ska vara bra för!
Tänkte dock ta mig till Filborna imorgon och köra en liten sväng, så får vi se hur allt känns sen..
Nu däremot börjar timman bli sen och teet är snart slut vilket betyder att man borde sova!

En trevlig grej var i alla fall att pågen och jag lunchade ihop idag. Det händer ju inte varje dag..
Vi åt så att vi höll på att spricka. Gott gott gott.
Och även idag råkade jag få syn på den där stora gula bilen. Vilket flax man har ibland.. Haha.
Men nu..sova ja!

Inga kommentarer: