tisdag, augusti 23, 2011

Duktig katt!

Marcus delgav mig precis filmmusiken till filmen Jag saknar dig.
Och det känns lika "olustigt" hela tiden var gång jag läser om Cilla.. Hmm. Att man ska vara så känslig..
Hur som helst så masade jag mig iväg till gymmet innan. Allt gick bra där, den här gången gjorde jag allt som man skulle. Det kändes bra, gick bra!
Det går framåt. Det ska nog bli folk av mig också tror jag. Haha.

Får se hur jag känner mig imorgon. Det börjar kännas lite här redan.
Men det är så det ska vara!
Det måste göra ont om det ska verka. Det var det i alla fall någon vis filur som sa..
För det andra gör det nog ont när/om det värker också, men det är ju en annan sak.
Vi får se hur det blir, förhoppningsvis kommer jag i alla fall ur sängen imorgon.. Tur att jag har sovmorgon!

Inga kommentarer: