tisdag, augusti 16, 2011

Filborna Arena

Då har jag varit där! Och fått noggranna instruktioner om hur saker ska skötas.
Det bästa med instruktören var att hon var nästan exakt lika lång (kort?) som jag och att hon hade en ganska bra känsla för vad jag förväntas klara av. Väldigt trevligt!
Nu gjorde jag inte så mycket mer än att bara prova varje övning några gånger så jag hann kanske inte bli så himla trött men det mesta kändes som om det var på en bra nivå!
Det ska nog gå bra..och gör det inte det får jag anpassa övningarna och ta det lite lugnare. Förhoppningsvis ska jag kunna öka efterhand sen.

Stället är väldigt trevligt i alla fall.
Nu var detta ganska tidigt på morgonen, kl 11 var jag där, så det var inte så mycket folk där men även om där skulle vara fler än just då så är det väldigt ljust och luftigt.
Känns nästan inte som ett gym.. Jag gillar det där stora, ljusa och öppna. Hemskt trevligt!
Ska bli spännande att kolla in bassängerna sen också nån gång. Som jag skrev innan så saknar jag att simma men ja..nu är jag i alla fall lite på rätt håll.
Får se när jag tar mig dit och sätter igång på riktigt. Det gäller att passa på att smida medan järnet är varmt och man har ångan uppe.. Kanske på torsdag, det är ändå inte bra att sova för länge sägs det.
Ja, håll en tumme för att jag får hålla kvar i denna trevliga känsla och känna peppen så ska nog detta bli riktigt bra.
Det gäller tydligen att stålsätta sig inför hösten redan..

Inga kommentarer: