onsdag, augusti 10, 2011

Fotboll och andra bullar!

Just nu kollar vi på fotbollen. Det går väl sådär.. Ingen toppenmatch direkt men lite lagom underhållande.
Lagom att slötitta på en vanlig onsdagskväll som denna!
Jag är för det andra lite vilse i dagarna men jag tror att det är onsdag i alla fall.. Inbillar mig det.
Mor och jag var förresten på Filborna Arena idag. Nu jäklar börjar det hända saker. Det gäller ju att vara förberedd nu när hösten, snart.., är här. Jag längtar nästan..
Har bokat tid med instruktör nästa vecka. Lokalerna är så fina, man blir faktiskt sugen på att ta tag i sitt liv.. Så..snart ska det ske!

Gerndt är med i matchen här annars.. Lite kul att se honom spela igen..det var ju inte igår.

För det andra tycker jag att HIF klarar sig riktigt bra även utan honom, än har det inte förlorats nåt nämnvärt. Då blir man glad!
Ännu leder vi serien. Det kanske kan gå vägen det här..
Nu är det väl däremot hög tid att springa till TVn igen. Bänka sig så att man får bästa plats..
Vad gör ni ikväll? Ser på fotboll?

Vi spelar förresten in serien på TV4 med Robbie Coltrain..så får vi se vad det är för nåt. Engelska deckare brukar ju vara bra..
Men först till något mer lättsmält- fotboll!

Inga kommentarer: