torsdag, augusti 11, 2011

Jag saknar dig

Nu i höst har Jag saknar dig premiär.
Jag läste boken av Peter Pohl och älskade den verkligen. Vet inte om jag läst den två gånger rent av..och nu inför premiären funderar jag på att läsa den igen. Bara för att.
För att friska upp minnet och även för att den är så bra.
Sen är det förvisso lite läskigt att töserna heter Cilla och Tina..det är i alla fall deras smeknamn för egentligen har dom båda lite krångliga namn.
Men i alla fall..på nån vänster känns det lite extra. Fånigt jag vet men så är det.
Hur som helst så är det en efterlängtad film. Den kommer säkert att bli sjukt svår att se men ibland måste man se sånt också..
Har jag bölat till Harry Potter kan jag säkert gå på denna och böla lite till. Haha.

Annars här?
Vi jobbar och står i.
Diskdesinfektorn är elak mot oss så vi får diska för hand och autoklavera skiten, det verkar i alla fall vara vad som väntar inför morgondagen. Lagom kul..
Nästa vecka kommer vårt sterilbiträde tillbaka förresten så då kanske han kan få rätt på grejerna.. Det är i alla fall väldigt störigt när saker inte funkar som dom ska!
Tur att vi i alla fall är tre sköterskor imorgon. Alltid nåt!
Nu ska jag fundera ut vad jag ska göra med resten av den här kvällen. Kanske glo på Tina Nordström på webben eller se vad den riktiga TVn har att erbjuda. Man kan ju inte gå och lägga sig redan..

Inga kommentarer: