måndag, augusti 22, 2011

Måndag

Jag hade tänkt så mycket men inget blev av..
Får skylla på att jag varit lite trött, även om jag också känt mig rejält peppad.. Imorgon ska det bli av i alla fall, får trava till Filborna efter jobbet.
Jag hade som sagt mina ambitioner men det mesta gick i stöpet.. Istället bjöds jag på för god mat här hemma och sen glodde jag på Svenska Hollywoodfruar. Underhållande måndag!
På torsdag börjar förresten True Blood igen. Åhh vad jag längtar..
Vi ska förvisso till Malmö då men till helgen ska jag kolla.. Får spela in det eller fånga en repris. Hur som helst så känns det underbart att det snart snart är tillbaka!

Och på nån vänster så längtar jag till Filborna Arena också.
Jag vet att det nästan låter lite knasigt men ja..där är så fint. Folket där är så fint.
Jag känner mig fin.. Jag blir fin! Finare.
Mmm..allt känns så bra där. Galet faktiskt..men sant.
Och som sagt så är det viktigt att smida medan järnet är varmt.. Men nu ska jag dricka teet medan det också har någon hetta kvar..det kanske till och med är isvarmt.. Who knows!

Inga kommentarer: