torsdag, augusti 18, 2011

Nu kör vi, eller hur?

Idag travade jag på eget bevåg iväg för att få igång mig. För att träna.
Och jag travade faktiskt inte..jag cyklade dit.
Så nu har jag kört första rundan helt själv. Det gick över förväntan måste jag säga.
Det kändes väldigt bra och inte ens nu känner jag av någon speciell träningsvärk. Vet inte riktigt vad det säger.. Lite känner jag såklart och kanske att det blir värre imorgon, det brukar ju vara så.
Hur som helst så kändes det bra när jag väl var där!
Satte igång runt 10.50 och där var precis lagom mycket folk, bara en gång fick jag vänta lite på att en maskin skulle bli färdig.
Ska bli spännande när jag har mer tid efter alla övningar, får se vad jag hittar på där då.
Jag är dock nöjd med denna första rundan!

Dagen idag annars har varit bra.
Och imorgon är det helg redan..fredag. Då åker vi till Norrköping, så jag är glad att jag i alla fall varit igång på gymmet en gång innan vi åker. Det känns som en bra början menar jag.
För det andra känner jag mig inte direkt trött utan nästan lite hyperaktiv, nästan så att det spritter i kroppen och att jag bara vill göra mera mera mera.
Får se om jag tar tag i springandet snart. Nu börjar det ju mörkna så "tidigt" också så jag vet inte om det känns så roligt.. Kanske får investera i en pannlampa!
Yes men vi är på G och det är det som är huvudsaken. Nu kan det bara gå framåt..

Inga kommentarer: