måndag, augusti 15, 2011

Nya tider!

Hjälp vad jag har skrivit mycket strunt i mina dar..
Satt och läste lite gamla dagisar innan. Har redan glömt varför jag började läsa men det var svårt att sluta.
Läste nog mer än vad som vad var nyttigt för mig.. Kom ihåg ett och annat.
Kände inte så mycket, som tur var. Då hade det nog blivit lite jobbigt..
Läste om grejs som hänt för nio år sedan. Väldigt intressant!
Jag verkade i alla fall ha haft en väldigt soft period där när 2002 började.. Praktik och inte mycket att göra i skolan. Var det verkligen så slappt?
Men om 2002 började lugnt och försiktigt så hände desto mer senare under året. Både bra och roliga saker.
Och fortfarande är jag glad att jag har kvar en del folk från den där tiden. Att vi skrivs på Facebook ibland. Att jag inte tappat alla.
Men det är väl så livet är.. Vissa tappar man, vare sig man vill eller inte. Och hux flux hittar man nya underbara bekantskaper också!
Det här med Internet är ju väldigt spännande..

Annars idag försökte jag mig på att gå hem men med lite drivmedel och ganska varmt väder blev det lite jobbigt så jag åkte faktiskt buss en liten bit. Men jag är glad att jag i alla fall orkade knata uppför Bergaliden utan att svimma. Alltid något!
Nu snart kommer päronen hit också med lite saker..så man kanske skulle börja engagera sig.
Och något som förhoppningsvis aldrig försvinner är i alla fall musiken. Den där som tar mig precis dit jag vill, oftast, precis när jag vill.
Visst är det underbart?

Inga kommentarer: