måndag, augusti 08, 2011

Rolig måndag blev dyster måndag!

Ja aldrig får man vara riktigt nöjd...
Det var ju tur att jag skrattade imorse för nu verkar det inte bli så mycket av den varan resten av dagen!
Tänker inte gå in på detaljer men saker blev inte riktigt som vi tänkt oss idag.
Fadern har fått flänga iväg till Blekinge i all hast och vi får se hur länge han blir kvar..vad som händer och sker där.
Det handlar om min farmor. Och farfar, pappa och hela familj. Det handlar om mig.
Det var inte riktigt såhär jag tänkt mig första jobbdagen..
Och nu är det bara att vänta och se. Jag som hatar att vänta!
Oavsett vad det handlar om så ogillar jag att vänta. Är man hialös då..eller bara allmänt orolig, mest hela tiden?
Vi lutar mest åt hialös..men ändå.
Detta är sorligt. Som sagt..säg den lycka som varar men det är väl såhär livet är. Upp som en sol och ned som en pannkaka!

Inga kommentarer: