söndag, augusti 28, 2011

Sjukt rolig afton!

Oh damn jag "glömde" att blogga igår..
Det kan å andra sidan bero på att jag först var ganska segos och sen har varit ute och härjat hela kvällen, aftonen och halva natten. Yep, så kan det gå!
Hur som helst så har jag haft en trevlig lördag. Allt var väldigt roligt!
Tänk som saker kan bli.. Jag tycker att det är helt otroligt hur en enda människa kan förena så många.
Okey..kanske inte bara en utan i detta fall fem stycken..men i alla fall.
Det är viktigt med intressen, att sprida sin kunskap och att dela med sig av sina erfarenheter.
Det mesta blir som ni kanske vet roligare om man är flera!

Så jag har ätit middag på finaste Tivoli tillsammans med en bunt fantastiskt fint folk!
Inte fy skam. Fått höra massa roliga historier, en lite sorlig, druckit gott. Sett lite bekantingar på Tivoli och bara haft det allmänt mysigt.
Helt själv. Marcus är som ni vet fortfarande bortrest..
Kanske därför också som det kändes lite extra viktigt att bege sig ut i afton! Få hitta på något och inte bara sitta och mossa som en hösäck..
Senare idag väntar brunch på Svea, några av tjejerna från träffen igår ska visst bruncha på Tivoli och hade jag inte redan varit bokad på annat håll hade jag nog hängt med dit igen.
Nu däremot borde jag börja tänka på refrängen och umkattas lite med Simba också. Det är ju en dag imorgon med..

Inga kommentarer: