fredag, augusti 12, 2011

The no no song..

Hmm.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Allt känns lite underligt, konstigt, overkligt och obegripligt. Kanske ungefär som det ska vara men jag vet inte riktigt om jag gillar det.
Vi "hann" jobba klart..sen hängde jag med min far under eftermiddagen.
Det kändes rätt. Det kändes bra.
Glodde på TV. Mamma hjälpte mig att handla, jag tog igen mig.
Att jag för det andra nog är ganska trött, efter första jobbveckan, gör nog inte saken bättre..
Nu är i alla fall all väntan över. Vi behöver inte undra.
Nu är det bara allt annat som ska tas om hand om.
Det är som tur är inte ofta det händer men nu var vi där igen..jag har förlorat någon jag har haft med mig i hela mitt liv. Inte underligt att allt känns väldigt vridet!

Nu ska jag fundera över nåt kul att titta på. Kan behöva pigga upp mig med något.
Antingen TV eller nåt ur arkivet. Strunt samma om jag sett det femtioåtta gånger innan. Då vet jag i alla fall att jag kommer att gilla det jag ser...
Välkommen fina fredag. Alltid något att vara glad över, helgen är här!

Inga kommentarer: