torsdag, augusti 04, 2011

Torsdag

Det blir fotboll ikväll!
Vi fixade biljetter och ska se HIf möta Bnei Yehuda Tel-Aviv.. Det blir nog bra!
Annars idag har här inte hänt för mycket..
Vädret är riktigt fint så det ska bli trevligt att få komma ut lite och se hur det går för vårt kära lag.

Igår var vi nere hos mor och fikade lite.
Jag skulle hjälpa henne med lite saker och sen kom grabben så då blev det fika i det gröna, ute i trädgården alltså.
Hemskt trevligt!
Katten var såklart med och höll oss sällskap, smakade på vaniljsåsen..
Dessförinnan hade jag lyckats med konststycket att ramla av en trebent stol. Nej..ingen pall- en stol.
Det var därför den var så trixig och det var därför jag ramlade jag, fastän jag bara några minuter innan jag ramlade av redan hade vickat på den.
Ner kom jag med ett himla liv och ett stort brak. Så kan det gå!
Mamma trodde nästan att jag slagit ihjäl mig och jag undrade om jag haft sönder deras snygga golvlampa..
Inget hade gått sönder, varken på lampan eller mig..fastän vi båda var lite tilltufsade!
Fick lite ont här och där men jag mår helt okey.
Hoppas jag inte skadar mig allvarligt nu när jag snart ska börja jobba igen.. Kanske borde ha hjälm på fotbollen..
Yes det tål verkligen att tänkas på!

Inga kommentarer: