torsdag, september 01, 2011

Allt är som det ska, eller hur?

Man kanske skulle sluta lyssna på vad huvudet säger och börja agera efter vad kroppen borde vilja.
Eller så ska man inte det..för då blir jag så peppad efteråt på att ta igen allt det där jag förlorat, eller snarare stoppat i mig, och få något gjort.
Imorgon blir det inte mycket av den varan, hurtigheten alltså, men kanske på lördag.
Jag gick i alla fall till jobbet idag och blev varmare än jag tänkt mig. Kändes inte så himla fräsch och kul direkt..men men, efter att ha fixat till mig lite där så märktes det nog inte så mycket.

Men nej..jag har tappat sugen för att sitta här.
Sitter egentligen bara och trycker på en uppdatera knapp för att se hur landet ligger. Det är spännande!
I övrigt händer här inte mycket.
Jag hade skrivit en del annat här men tekniken ville annorlunda så allt det sket sig.
Borde nog lägga mig snart. Imorgon är en stor dag..på ett jobbigt och icke roligt sätt. Men det är så livet är. Antingen är det jätteroligt eller sådär hemskt och dystert.
Tyvärr!
Så det är väl bara att ta sig i kragen och göra det bästa av saken! Det ska i alla fall bli skönt med ett ordentligt avslut och farväl..

Och förresten apropå ingenting!
Eller..något kul men som inte har med nånting att göra.. Inatt drömde jag att jag befann mig i det där stora huset som ligger i en backe nånstans i San Francisco och att jag pratade med några av syskonen som "bodde" där nån gång i slutet på 90'talet..
Ja, har man inget annat att drömma om så drömmer man om det! Får se vart jag hamnar inatt..

Inga kommentarer: