onsdag, september 14, 2011

Hur mår jag, egentligen?

Hmm.. Jag insåg nu när jag vaknade igen att jag drömt helt skumt igen.
För det första så liknade det mesta en skräckfilm. Sån där krypande skräck där man inte riktigt vet vad som ska hända. Jag trodde faktiskt att allt var okey..tills folk började dö.
Sen var jag på en vacker strand- och det var nog för att katt och jag pratade om Thailand igår.
Och nu plötsligt kommer jag ihåg det som nästan var konstigast av allt..men det tänker jag inte skriva om..

Hur som helst så dog jag inte, det konstiga och hemliga jag drömde var i alla fall inte det minsta läskigt och nu är jag ju faktiskt vaken!
Dags att ta sig ur sängen och börja göra nåt av den här dagen. Måste ju komma igång innan jag ska jobba..
Vad har ni drömt för nåt den senaste tiden? För inte är det väl bara jag som får för mig helt konstiga saker i drömmarnas värld?

Inga kommentarer: