torsdag, september 22, 2011

Nytt och hett i cyberspace!

Hmm..såg just ett spännande föredrag med Facebooks grundare Mark Zuckerberg..
Han plus en massa andra berättade om alla nyheter som kommer att dyka upp där inom en snar framtid. Jag blir både impad och lite rädd. Faktiskt.
Jag tycker både att det är väldigt smidigt och lite läskigt..det här med delandet, att folk ska kunna följa dig.
Jag är förvisso ganska öppen och tycker väl inte att jag har några hemligheter (min tatuering till trots) som jag måste dölja så jag borde kanske inte vara rädd. Jag tycker om att dela saker med mina vänner. Är det inte sånt man gör..delar med sig av det goda?
Är det inte det jag gör när jag skriver här? Det är väl därför jag skriver. Annars hade jag ju kunnat fortsätta klottra i den blå boken och gömma allt för mig själv.
Kanske är jag bara lite ambivalent inför allt detta. Detta nya.
Men att saker kommer bli ännu lättare att dela borde väl vara en fördel? Så enkelt som möjligt, det är väl så vi allmänt bekväma människor vill ha det?

Ja, vi får väl se hur det blir. Och snart finns det väl inte en enda människa på denna planet som inte har Facebook. Vad tror ni om det?
Hur som helst så ska det bli spännande att se hur det kommer bli, se ut och vilka som utnyttjar det till fullo. Kanske blir det jag, trots allt? Haha.
Vi har ju redan lärt oss att...never say never!
Nu ska det snart fixas lite te här.. Tänkte försöka oss på ett tidigt säng gående sen. Sömn är bra!

Inga kommentarer: