tisdag, september 27, 2011

Tisdag var det ja..

Ja just. Fortfarande håller vi alla på att lära oss allt det nya i Facebook.
På det hela taget är jag nog rätt nöjd men jag undrar också lite över säkerheten.. Får väl se när allt är helt färdigt.
Tycker dock att det är spännande att även min mobilapp plötsligt ser helt annorlunda ut fastän jag inte gjort/fått någon uppdatering via App Store..men det är väl så det ska vara!
Annars idag har det också varit en väldigt bra dag. Fint väder och en helt normal bra dag på jobbet.. Sånt gillas!
Dock fick jag för mig att det var måndag när vi skulle hem för kvällen, fattar inte riktigt vart det kom ifrån men jag antar att det blir så ibland. Vet i alla fall att det är onsdag imorgon!
Och vi åt väldigt god mat här i afton. Grillat på min ära, en helt vanlig..tisdag. Hehe.
Inte fy skam!

Fick förresten bekräftat idag att jag absolut inte kommer kunna se Ryan Adams som återkommer till Sverige och Malmö i november.. Kommer förvisso att befinna mig i just Malmö precis på denna fina dag..men på ett annat evenemang. Då vankas det Melissa Horn tillsammans med mitt eminenta sällskap i forma av Anneli och Marcus. Ibland vill sig saker inte riktigt som jag men man kan inte alltid få som man vill. Jag får vara glad åt att jag trots allt redan sett honom en gång i år. Och den gången var underbar! En av årets händelser. Så jag får väl tänka på det och vara tacksam..
Imorgon när jag slutat jobbet vet jag i alla fall vad har att roa mig med. Det kommer nämligen hem en liten rolig film åt mig då.. Det blir nog en bra dag imorgon också!

Inga kommentarer: