fredag, oktober 28, 2011

Bra start på helgen!

Hmm vad fan är oddsen för att jag ska springa på människan igen nästan på dagen sex månader sen vi sågs sist?
Jag förstår mig inte på sånt där.. Det är nästan läskigt!
Men oj...vad roligt. Haha. Fick i alla fall ur mig något den här gången, hälsade ordentligt och sådär.. Alltid nåt!

Annars idag har dagen handlat mycket om fröken Ternheim.
Såklart!
Fick fram den på Spotify under morgonen och sen har jag försökt lyssna så mycket jag kan.
Och för tillfället sitter jag bara och väntar.
Såg nyss ett litet inslag på webben och Annas leende är så vackert.. Ojoj.
Snart ska hon vara med i Skalvan, det måste ni kolla in allihopa!! Viktigast idag.

För det andra ja.. Det har fikats här..eller på Ebbas rättare sagt. Marcus och jag kom först och efter att ha hittat ett bra bord och beställt mat, fika är inget bra att "börja" kvällen med..bättre att gå på maten direkt, kom Karin och Yatzy.
Hamburgare till Marcus och mig, äppelkaka till Karin och Yatzy. Samma som jag och Johanna tog igår så jag vet att den är jättegod! Allt där är mer eller mindre jättegott..
Sen var det mates-snack och fulla munnar ett bra tag och just som vi satt där och njöt av allt dyker M.J upp också och joinade så då var vi samlade. Hemskt trevligt!
Och som vanligt satt vi sen kvar tills dom stängde och nästan formligen slängde ut oss..milt men bestämt. Haha!
Dom öppnade i alla fall dörren och hade börjat släcka ner och torka bord ordentligt, om inte det är en pik så vet jag inte..
Sen fick Marcus och jag skjuts hem av Karin/Yatzy så vi kom tryggt hem!
Och nu peppar vi..som sagt. Snart snart snart. Jag laddar upp med lite nya fina låtar.. Snart har jag förresten spelat 6.000 låtar med Anna enligt Lastfm. Det ni!

Inga kommentarer: