måndag, oktober 17, 2011

Det går bra nu, kompis..det går bra nu!

Åhh..jag har sån beslutsångest!!
Egentligen borde det inte vara så svårt... Och nu är det måndag, kanske att man skulle försöka att börja den här veckan med något nytt och spännande!
Vad sägs om det.. Mmm.
En rolig grej har i alla fall hänt, jag läste en väldigt fin nyhet på Facebook sedan jag vaknat!
En glad nyhet för mig som är gammal pojkbandsnörd. En underbar nyhet för mig som älskar Backstreet Boys...
För på söndagen den 13e maj kommer New Kids On the Block och redan nämnda boys hit till Malmö för att underhålla oss!
Det borde vara givet att jag går. Det känns givet!
En sån chans kan man väl inte missa? Det kommer vara 12 år sedan sist om jag får till det nästa år..eller kanske rent av 13. Nåt sånt..
Och den som väntar på något gott..väntar alltid för länge!
Hur som helst så vore det roligt.. Jag kanske borde önska mig en biljett i födelsedagspresent?

Mycket kommer att hända i början på nästa år känner jag..
Anna ger sig ut, Von Benzo och säkert en massa annat skoj, hur ska man hinna med allt?
Ge mig fler timmar på dygnet, tack!
Men nu ska vi se här om jag kanske kan göra slag i den där saken en gång för alla.. Det kan väl inte vara svårare än att hålla reda på en blogg och detta klarar jag ju rätt bra nuförtiden så en grej till kan jag väl hålla koll på?

Inga kommentarer: