onsdag, oktober 26, 2011

Middag i en mysig källare..

Nu ska jag snart bege mig ner på stan igen.. Middag med fint folk är det tänkt.
Känner mig hungrig igen. Mat är bra sägs det!
Tyvärr är vädret fortfarande helvetiskt tråkigt så jag får väl börja planera vad jag ska ha på mig så jag slipper frysa.. Ska ju ändå gå en liten bit från Knutan upp till Mezo..
Dags att börja klä på sig ja!
Vad gör ni en kväll som denna?

För er som sitter hemma och inte riktigt vet vad ni ska göra har jag två tips.. Antingen rattar ni in P3 kl 1830 och lyssnar på det tredje programmet med Linnea eller så kollar ni in Rosa Bandets bröstcancergala där bland andra Agnes ska uppträda.
Så..bara att börja vela och fundera på hur ni ska göra, varsågoda!
Nu beger jag mig- för jag vet ju vad jag ska göra..

Inga kommentarer: