onsdag, november 16, 2011

Bloggtips!

Men vad har nu hänt här? Designen är ju helt annorlunda här.. Det är blått!
Vad menar dom med det?
Blir helt förvirrad när det bara görs om på saker hela tiden..hmm.
Men jag antar att det bara är att vänja sig..

Förändring är väl oundvikligt i dessa tider.
Hur som helst..detta var inte alls det jag tänkt skriva om... Hade förvisso inte tänkt skriva så mycket mer än lite tips på andra bloggar att följa, för er som tycker att sånt är roligt.

Och eftersom jag är uppfostrad med att det ska vara damerna först så börjar vi med den roliga, lite galna, häftiga, ärliga och så fantastiskt underbara Maria Montazami!
Hittade till hennes blogg innan i höstas när årets säsong av Hollywood-fruar var igång och jag fullkomligt älskar det hon bloggar om.
Många bilder och bra uppdateringar. Tycker att hon är rätt lätt att tycka om faktiskt, trots att hon kan verka något yr i mössan ibland. Hon är i alla fall väldigt harmlös och lite sådär dum-snäll.. Totalt ofarlig alltså!
Till skillnad från vissa andra i den där serien...
Så om ni är det minsta nyfiken på henne så tycker jag att ni ska kolla in hennes blogg!

Sen har vi en herre som just börjat blogga och som jag vill hjälpa på traven till lite fler läsare.
Det är min goda vän PO som skriver om allt möjligt, vad det verkar. Då han just börjat har det inte hunnit bli så många poster men jag tycker att det verkar lovande.
Det finns alltid något att skriva om!

För egen del får jag dock lite prestationsångest ibland.
På fredag kanske jag dock har lite att skriva om, för imorgon väntar som vi alla vet mates-fika igen och då brukar det ju alltid hända roligheter!
Sen har vi spännande saker för oss i helgen också så jag kanske kan bli bättre på det här igen?
Twittrar gör jag dock fortfarande i tid och otid. Kanske därför jag är lite dålig på att fylla på här, för att en del småsaker ändå hamnar där.
Får väl se hur det blir, allt det här..denna mix. Nu däremot ska jag fortsätta att lyssna lite på fina Anna och snart häva i mig lite te också. Det är lill-lördag mina damer och herrar! Vad gör ni ikväll?

Inga kommentarer: