onsdag, november 09, 2011

En två små veckor..

Onsdag redan. Om två veckor fyller jag år.
Om två veckor kommer den "magiska" skivan ut.. Om jag längtar?
Absolut!
Annars här?
Jobbdagen idag kändes som en fredag eftersom vi var där allihop. Spännande sånt där..när man blir lite vilse i tiden!
Men imorgon är det torsdag och jag har begåvats med sovmorgon. Det blir nog bra det med..

Annars nu i veckan?
Längtar en väldig massa till på lördag!! Med lite skräckblandad förtjusning..
Ska bli underbart att träffa panter igen men det är så sorligt att jag missar Ryan Adams.. Det sörjer jag en väldig massa! Men men..man kan inte vara överallt samtidigt, tyvärr, och jag ska i alla fall få se Melissa igen och som sagt umkattas lite. Det blir fint det!
Och när sen väl helgen passerat är det snart dags för matesfika nästa torsdag och vi har kommit ännu en vecka närmre releasedagen. Det blir nog bra det här..
Och trots att jag nästan har fobi mot min alldeles egna månad så måste jag erkänna att i år kommer det att bli riktigt bra!
För vad är bättre än musik och fina vänner, fina vänner och musik?

Inga kommentarer: