onsdag, november 02, 2011

Ljuva vinter..

Okey..då har jag snart lyssnat på Anna 200 gånger den här veckan, de senaste sju dagarna. Så kan det gå!
Men det är ju så fantastiskt trevligt med en ny skiva att nöta och lyssna in sig på. Helt underbart..
Är avundsjuk på Florian som får träffa henne imorgon och på fredag! Varför är inte jag i Tyskland?
Förvisso har jag en del annat att stå i här hemma, hade kanske varit lite konstigt om jag flugit iväg till Tyskland helt plötsligt.. Det händer tillräckligt här på hemmaplan!
Mycket som ska pusslas och planeras, många nyheter som faller i god jord och en del som inte riktigt är som jag tänkt mig.. Men så länge jag får komma till Göteborg och se grabbarna där får jag väl vara glad, förstår också att en tripp till Stockholm en vanlig sketen torsdag inte är nån höjdare.
Och det lär komma fler chanser!
Allt detta nya har ju bara börjat..vänta bara till nästa år. Kommer att få så mycket att göra att jag kommer bli helt virrig.. Haha.
Men det är fint..fint och välbehövligt med all den underbara musiken! Precis så som jag vill ha det, bara inget krockar eller ställer till det vanliga livet för mycket..
Något ska man ju göra med sina dagar, varför inte fylla dom med musik och trevlig umgänge medan man ändå håller på?!

Inga kommentarer: