tisdag, november 01, 2011

November

Åhh vad roligt..jag behövde visst bara stå ut i tre hela dagar innan jag får träffa lite mates igen!
Underbart.
Roligt också att det är en jag inte sett på ett tag nu och som inte var med på något av förra veckans bravader. Känns lite extra speciellt då.
Det kommer att bli en bra start på dagen!

Förövrigt taggar jag med Annas nya album. Ifall ni missat det som kom det ut i fredags, jag köpte mig ett ex redan i torsdags, och har lyssnat otaliga gånger nu.
Det blir bara bättre och bättre! Hittar nya favoriter hela tiden och försöker sätta mig in i texter och melodier. Väldigt trevligt.
Längtar så efter att få se henne igen.. Saknar saknar saknar!
Och även idag har det kommit lite nya roliga uppdateringar inför Von Benzos releasefest. Känns så bra att man kan börja tagga och planera ordentligt nu!! Fantastiskt.
Underbart att dom tänker på oss hängivna fans och vet hur mycket dom betyder för oss. Fint att få betyda något, faktistk.
Så min födelsedagsvecka verkar bli riktigt rolig! Det är nästan så att jag funderar på att ta ledigt så jag hinner peppa, lyssna på skivan ordentligt och bara ladda inför den stora festen på lördagen.. Skoj ska det bli!

Vad göra resten av kvällen nu då? Förresten börjar jag bli orolig att något ska skita sig för livets hårda skola har lärt mig att saker inte är såhär fantastiskt roliga nån längre tid.. Antar att jag får försöka förbereda mig men skam den som ger sig, det är ingen idé att oroa sig i onödan så jag ska försöka låta bli det..och bara njuta av det här!
Njuta av allt det fina folket som finns hos mig, just nu.

Inga kommentarer: