tisdag, november 29, 2011

Run run run..

Oj vad tiden går fort!
När man har roligt... Och man får väl säga att det är väldigt roligt och spännande med en ny liten kattunge i huset!
Känns som om vi inte har tid med nånting längre..
Men hur som helst! Jag har hunnit fylla år. Få lite fina saker!
Vi har hunnit ta lillkatten till veterinären hela två gånger inom loppet av en vecka, mindre än en vecka och nu äter hon antibiotika för sin urinvägsinfektion.
Lever loppan gör hon också!
Leker med Simba är den tredje sak hon gör. Och Simba leker tillbaka, det går framåt hela tiden. Simba accepterar den lilla mer och mer, dom närmar sig steg för steg rent fysiskt. Både genom lek och helt vanlig nyfikenhet. Jag gillar det jag ser!

Och för egen del är väl det mesta som det ska.
Jag jobbar och har mig. Träffar fint folk, helgen som gick blev bra trots att inget blev som nån av oss tänkt oss.
Vi fick helt enkelt planera om och göra det bästa av saken & det blev ju väldigt trevligt!
Vad annat var att vänta när man umgås med det fina folket?
Och idag är det tisdag- vilket betyder House om några minuter. Så jag gör väl bäst i att springa till TVn och bänka mig.
Sen kanske jag borde bli lite bättre på detta bloggande igen.. Till dess får ni klara er så gott ni kan!

Inga kommentarer: