söndag, november 13, 2011

Snart är helgen slut..

Det har varit en väldigt fin helg ja!
Bio i fredags med Niklas. Konsert igår med Anneli och Marcus- vi såg Melissa Horn!
Och idag har vi varit i Sölvesborg och Mörrum och umgåtts med farfar. Hemskt trevligt det också och en massa god mat fick vi i oss. Är ganska mätt fortfarande..

Och även i veckan som kommer händer roligheter.
Matesfika på torsdag. Längtar längtar!
Till nästa helg händer nog också en del spännande saker.. Hoppas vara lagom utvilad och redo till dess. Haha.
Annars?
Kom på att det idag är exakt ett halvår tills Backstreet Boys anländer till Malmö Arena och mig..
Har fortfarande tänkt att jag ska gå. Det hade varit så häftigt!
Funderar bara på vem jag ska få med mig.. Ingen verkar speciellt taggad.. Förstår mig inte på folk!
Snart väntar te och lite ostkaka här. Imorgon är det förresten ostkakans dag men vi väljer att tjuvstarta lite.. Det är väl aldrig fel att vara ute i tid heller?

Inga kommentarer: