tisdag, december 27, 2011

BIG news!

Ja, jag är fortfarande dålig på det här med att blogga..
Förlåt mig.
Snart går vi in i ett nytt år och då kanske jag kan bättra mig?

Men detta inlägget skulle inte handla om huruvida jag bloggar bra eller inte, detta ska handla om något större!
Om något som hände igår natt.
Då blev jag nämligen friad till!!
Marcus och jag hade ätit en stilla måltid för oss själva, mellan julbord och lutfisk, hade sett Morden i Midsomer och haft en lugn kväll.
När klockan sen passerat midnatt och lite till friade mannen. Jag hade ingen aning om nånting så jag blev självklart väldigt överraskad, förvånad och såklart jätteglad!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva..men blotta tanken på detta gör mig otroligt glad.
Lycklig!!
Antar att det är allt ni behöver veta..

Innan idag åkte dock Marcus ifrån mig och katterna.
Upp till Norrköping för att fira lite jul med familjen!
Jag har ränt runt lite på Väla och nu tar katterna och jag igen oss.. Ska väl hitta nåt att se på nu och bara softa.
Än har vi ledigt och kvällen är ung..

Inga kommentarer: