torsdag, januari 19, 2012

Bättre och bättre dag för dag!

En vecka tog det. Från att brevet hittat fram till att jag fick svar.
Men det var det värt!
Hade faktiskt nästan glömt bort det när smset trillade in idag...
Fast jag var tvungen att sätta mig tillrätta på bussen innan jag läste, det kändes som om hela världen snurrade till för en stund!

Men..allt blev bra. Kanske roligare än jag tänkt och vågat hoppas på..
Så om ytterligare en vecka ska jag ut och fika igen!

Och nej. Jag tänker inte riktigt avslöja vem det handar om.

Bara att jag känner mig sjukt nöjd med mig själv. Som vågade.
Vågar och frågar man inget får man ingenting veta. Och man kan inte få mer än ett nej!
Så..bra torsdag idag! Det tackar vi för.

Och mor mår bättre.

Ännu bättre idag än igår faktiskt. Så roligt att höra!
Mmm..jag undrar vad som ska slå ner mig idag för just nu känns det som om allt annat kvittar för jag är så sjukt glad.
Det börjar gå på rätt håll nu, med det mesta!

Visst skrev jag att 2012 kunde bli ännu bättre än förra året... Just watch me!

Inga kommentarer: