söndag, januari 29, 2012

Konserterna börjar trilla in..

Ja det blev ju en sväng ner till Malmö igår.
Så underbart! Det var ju ett tag sedan, ända sen i somras faktiskt, vi såg The Sounds så det var ju på tiden.
Vi kom dit tidigt & hann häva i oss lite dricka och se alla förband/supports och se folk strömma in.
Dock inte helt knökafullt tycker jag..vilket var lite konstigt- trots allt lönelördag och allt.
Rätt skönt förvisso..blev inte så himla varmt som det faktiskt kan bli där, men tillräckligt ändå!

Mina fina vänner var väl som dom brukar. Taggade som tusan och snygga.
Jesper hade fått på sig kavaj & slips dagen till ära. Fräscht! Haha.
Setlisten var kanske lite väl lik den som kördes i somras men det var ändå fullt ös.
Allt var väl som det brukar? Och om ni vill se hur det såg ut så är det bara att trycka er in här och ta del av allt det fina.
Blev inga filmer igår utan jag försökte koncentrera mig på att få till lite bra bilder och bara njuta.
Det gick bra, tycker jag! Fick lite olika drycker hällda över mig bara & svettig blev man men vad var att vänta?
Tycker att det var en väldigt lyckad och väl spenderad lördagskväll!
Köpte mig en så sjukt snygg jacka..den är så fin att jag knappt vet när jag kommer våga ha den..men jag var tvungen att köpa den. Tvungen!
Den kommer bli en fin vän nu till våren..för den kommer väl snart? Kommer vara snyggast i stan, jag lovar!

Idag har det varit en seg dag här. Får lite ångest när jag tänker på det men det blir ju så ibland, vi var hemma väldigt sent och jag kom ur sängen lite väl sent..
Måste försöka komma till gymmet snart en vacker dag. Såhär kan vi inte ha det! Vad tror ni om imorgon?
Nu däremot ska jag försöka få till lite mat. Sen väntar en lugn och soft söndagkväll!

Inga kommentarer: