måndag, januari 02, 2012

Mitt 2011

Tänkte alltså försöka summera året som gått lite snabbt & lätt..
Hur nu det ska gå till!
Men roligast förra året var nog ändå alla människor jag sprang på till höger & vänster.. Överallt.
På de mest underliga ställen.
Och konserterna jag var på. Med Marcus. Med päronen.
Var jag förresten på nån konsert helt själv förra året..hmm. Minns inte riktigt.. Kanske var jag det?
Hur som helst så har det varit roligt!

Och när det inte har varit roligt har det tyvärr varit lite jobbigt också..
Alla dagar och stunder har inte varit riktigt ljusa och precis som man önskat sig!
Men det är visst så "det ska vara" för att man ska kunna njuta ordentligt när det väl går på rätt håll..säger dom som vet.
Antar att jag får hålla med..

Hur som helst är jag glad för allt det fina och även om det varit lite knackigt på vägen så har vi alla kommit ut rätt hela, friska & glada på andra sidan.
Någorlunda.
Förlorade farmor och var på begravning i Sölvesborg. Det var något av det jobbigaste under förra året..
Men blir man inte tightare av allt ont också? Som för att väga upp..menar jag?

Jag vill i alla fall tacka alla som på nån vänster varit inblandade i mitt liv och som jag sprungit på. Här eller där!
Hoppas på ännu fler roliga träffar i år. Kommer detta året att kunna överträffa 11 i att träffa nytt fint folk? Tänker på alla mina underbara mates..
Extra roliga träffar som även de fastnat är när vi sprang på käraste Cissi i Borlänge under Peace and Love.
Även träffen med Temla i Dalarna var något som gjorde den resan sådär extra speciell!
Och och och...att helt random springa på en gammal & kär bekant när man minst anar det. Det är sånt som livar upp i tillvaron! Älskar sånt där.. Oväntade men roliga händelser.
Ge mig sånt även i år så ska vi kanske kunna toppa 2011!
Så..än en gång- tack för att ni varit en del av att göra förra året så fint, nu jobbar vi för ett minst lika vackert år..

Inga kommentarer: