tisdag, januari 31, 2012

Tisdag

Jag sitter här & funderar på om jag är en Twitter-nörd? Är jag det tycker ni..?
Maria säger att det kan gå över. Får väl tro på det då för som det var igår var det nästan lite too much, tyckte jag själv när jag insåg hur mycket jag skrivit..
Fast egentligen- vem bestämmer hur mycket man "får" skriva? Bara jag själv..eller hur?
I alla fall..det är kul. Det är enkelt & smidigt. Och jag fattar egentligen inte varför jag inte gjort det innan, varför jag varit så sen med att skaffa ett konto.
Antar att jag har lätt för att bli anti sånt som alla andra håller på med och höjer till skyarna, för jag ska då inte vara "som alla andra" utan jag ska göra som jag själv vill..
Se bara på min kära lur, jag skulle ju inte ha en iPhone men nu tror jag inte att jag skulle klara mig utan den!


Hur som helst. Jag känner mig ganska fast i Twitter-träsket för närvarande.
Vi får väl se om det ändras nåt. Kanske, kanske inte.
Något jag däremot tänkt bli lite bättre på är det här med att blogga. Jag som brukade skriva tiominuters-dagisar under gymnasiet borde få ihop nånting varje dag här.
Ska försöka bättra mig, det är ju ett nytt år nu!

Inga kommentarer: