lördag, mars 03, 2012

Lyckligt lottad!

Jag vet inte riktigt hur det kommer sig och nog för att jag nästan alltid tycker att Anna är bland det finaste som finns, men i torsdags och igår var där nåt speciellt..
Nästan som den där första gången jag såg henne.
Jag blev sådär hänförd igen. Sådär som man blir ibland.
Antar att det är sånt som händer. Saker och känslor ramlade i alla fall av mig och mer än en gång igår satt jag och funderade på hur man kan bli så himla fin som hon är.
Igår var hon förövrigt jävligt snygg också.
Och så var det väl det där att jag tänkte tillbaka en massa..på november 04 och allt det där.
Kommer nog aldrig att glömma den kvällen.
Igår kändes som den gången då jag först stod öga mot öga med henne, med andra ord föll jag igen. Handlöst.
Jag är väldigt medveten om det men ibland blir jag påmind lite extra, jag kommer alltid att vara totalt jätteförälskad i henne.
I'll follow you tonight och resten av livet, kära du!

Hur som helst.
Det har varit en väldigt fin vecka på alla sätt!
Jag har träffat katten. Jag har fikat och ätit alldeles för mycket konstiga, goda, farliga saker.
Jag har fått umgås med sånt där fint folk som jag saknar, jämt och ständigt.
Och jag har fått se Anna. Två gånger, två dagar på raken!
Bara en sån sak..
Jag har fikat med matesen idag! På Ebbas igen. Ebbas som fyller 15 i år..
Grattis till det!

Och imorgon väntar en konsert igen. Jayhawks tillsammans med Marcus och päronen, så än är det verkligen inte slut på det roliga..
För bilder från i torsdags och sådär- kolla in den här välbekanta sidan!

Inga kommentarer: