söndag, mars 11, 2012

Söndag

Hemma från Sölvesborg där vi firat farfar idag.
På hans födelsedag!
Vi hämtade hans syster Greta och sen for vi till Mörrum för att äta.
Det blev på Walhalla där vi varit en gång och ätit julbord för några år sedan. Idag bjöds det på lite annan mat, blandad kompott.
Bror åt till exempel oxfilé rak igenom. Väldigt kreativt!
Vi andra åt lite mer mixat. Väldigt gott var det hur som helst och efterrätt är ju aldrig fel..

Vädret var fint och det var synd att vi inte hann trava runt lite.
Det hade säkert gjort en gott!
Men på tal om promenader så skickade min måndagsdejt information om var, när och hur så nu vet jag vad jag ska göra imorgon.
Blir det inte söndagspromenader "via" Twitter med min kära Karoline får det bli en promenad hem från jobbet med en annan fin tös.

Och apropå Karoline/Caroline så träffade jag på kära kusinen på KB igår.
Far och jag var ju där och såg Thåström. Bilder från det hittar ni, som vanligt, här.
Jo. Kusin stod i baren där. Oväntat men kul att träffa henne där bara sådär!
Det är väl så det är, oväntat är ofta roligast.
Hur som helst. Det är väl lite av vad som hänt i helgen.. Och nästa vecka bådar ju också gott- med promenad, tura och mates-brunch, mycket kul att se fram emot igen. Och jag ler.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vill bara att du ska veta att jag läser din fina blogg :-) Jag tycker också att det ska bli jayttekul att ses på lördag, känns som det var väldigt länge sen/Yatzy

Marcus, Hlm sa...

Kan tillägga att jag också läser den. Numera! :p