tisdag, april 24, 2012

Moving on

Sådär ja!
Det var det. Nu mår jag mycket bättre.. Lite bättre, i alla fall.
Har fått lite svar, ställde jag en fråga?, och vet lite mer. Tror att det känns mestadels bra också, detta jag vet nu.
Kanske dags att slänga allt och springa vidare? Med betoning på springa...
Man ska inte vara skadeglad. Men ibland känns det fint att veta att allt skit man släpat sig igenom kanske inte var värt det?
Eller? Är det hemskt att tänka så...
För det andra- varför finns det så många andra som också mår dåligt? Sämre. Riktigt illa.
Vad är det för fel på vårt samhälle..

Hur som helst.
Jag tror att jag ska sluta älta nu.
Det är trots allt den 24e april idag. Bror fyller år!
Solen lyser.
Jag tänkte ta mig något att äta nu och fundera över hur bra jag har det, egentligen.

Inga kommentarer: