torsdag, maj 10, 2012

Angelhead

Idag var jag i Ängelholm.
För ultraljud som en extra koll av bråcket. Det slutgiltiga testet.
Och på senare tid har jag ju inte känt så mycket. Väldigt lite om man jämför man hur det var i januari.
Väl inne hittade doktorn inget alls idag. Hon jämförde med andra sidan. Körde fram och tillbaka.
Igen skillnad. Fick hosta och spänna magen lite- ingen skillnad.
Började nästan känna mig dum men tillslut kom hon i alla fall fram till att där inte fanns nåt bråck.
Hon sa att det förmodligen gått tillbaka av sig själv.

Resultatet av det är att jag inte behöver någon operation.
Och jag hoppas att det håller i sig resten av livet!!

Jag har börjar pressa tänder dock. Maler och har mig.
Tandläkaren trodde att det nog berodde på allt det här med ljumsken. Stress och press inför/angående det. Lite konstigt bara att jag börjat med det nu..
Får väl försöka vara lite försiktig. Nu känner jag ju hur livet ordnat upp sig lite.
Kanske kan bli riktigt glad snart, för jag tror inte att det riktigt har sjunkit in än. När det gör det kanske jag kan slappna av igen...

Inga kommentarer: