måndag, maj 14, 2012

Incomplete

Oj.
Så mycket kul som hände förra veckan.. Plus en del mindre bra saker.
I torsdags fick jag ju veta att det inte blir nån operation.
I fredags hände roliga saker på Twitter! Jo.
Dessutom var vi produktiva i söndags. Förs var jag iväg och simmade, träffade lite mates också på Filborna.
Kändes skönt att få komma igång, om än lite försiktigt. Man måste ju börja nånstans..

Vi var på Väla. Handlade lite roliga saker. Nödvändiga saker.
Nytt batteri till min klocka. Undrar hur länge jag kommer att använda den denna gången.. Har väl börjat på riktigt idag och det känns bra. So far so good!
Blev med nya skor också, både Marcus och jag. Välbehövligt kan jag säga. Äntligen har jag ett par sneakers som inte ser ut som hejkomochhjälpmigattdö!
Vita och fina...somrigt. Mmm.

Efter allt praktiskt och nyttigt var det dags för mig att hitta på roligheter också!
Väla var förresten inte så farligt, det är så stort nu så det märks inte att hela stan är där.. Skönt.
Jo. Mor och jag begav oss mot Malmö!
Det var dags för pojkbandsstund!!
New Kids on The Block och mina älskade Backstreet Boys- som tillsammans bildar NKOTBSB.
Och jag ångrar inte en stund att vi åkte dit!! Så himla kul att ha varit där.
Bra platser. Bra setlist!
Bra grabbar! Så mycket minnen som susade förbi..så mycket känslor. Åhh..
Det var verkligen något jag nog behövde. Bara massa kärlek!

På nån vänster känns det lite som om jag strävat bakåt den senaste tiden.
Vet inte riktigt vad det beror på men lite sådär har det känts.
Jag luskade rätt på T. Jag har sett NKOTBSB och...ja. Antar att det blir så ibland bara.
Hur som helst så var gårdagskvällen helt underbar!
Killarna levererar fortfarande. Låtarna sitter. Låtarna är bra, älskar dom! Och killarnas röster..mmm.
Vill ni se hur det såg ut? Kika in här då vettja!

Inga kommentarer: