tisdag, maj 08, 2012

Sol och värme..

Det är fortfarande maj. Alltid något!
Annars? Inte så mycket, faktiskt.
På söndag blir det NKOTBSB i Malmö. Känns som om det är det enda stora just nu!
Vågar man förresten tro på att våren är här nu, eller?
Ibland ser det så ut när man tittar ut genom fönstret men när man sen kommer ut är det sjukt kallt ändå..
Jag tänker dock stoppa undan mina vinterjackor nu, för nu får det faktiskt vara nog!
Är det maj så är det...

Tycker ni förresten att jag borde leta rätt på lite fler lila kläder? Passar jag i lila?
Kanske det kanske.. Får väl börja prova lite, köpa lite. Liva upp tillvaron med det!
Annars idag tog jag på mig min fina Sounds-baseball jacka. Har tyckt att det varit lite kallt ute innan men nu får det som skrivet vara dags. Hög tid!
För det andra är det tydligen inne med såna jackor nu. Med andra ord var jag långt före min tid när jag hade min vit/LILA när jag gick i 6an.. Haha.
Undrar förresten vart den blivit av...
Undrar dessutom om den fortfarande skulle passa. Vad tror ni? Kanske inte.
Inför nästa vecka har jag förresten kanske en date. Alltid nåt!
Nu däremot ska jag se vad resten av kvällen har att bjuda på..förutom te att avsluta med, som vanligt. Alltid händer väl något!

Inga kommentarer: