tisdag, juli 03, 2012

Då var det slut på sötebrödsdagarna..

Te och lite snabbt klottrande här var tanken just nu..
Kanske för att försöka skingra tankarna lite. Låta dom flyta över på något annat..
Något roligare. Bättre?
När jag kom till jobbet frågade jag hur läget var och ja..det kunde ju varit bättre. En del tråkigheter på G där med kollegerna mina. Känns ju lagom kul att komma hem till..
Kan nog låta väldigt ego och lite känslokallt men jag hade det bättre på festivalen!
Varför ska allt komma samtidigt?
Inget rör mig ju personligen men det är ju ändå väldigt tråkigt...

Och sen är bästa vännens katt sjuk också. Som sagt bara elände. Men jag hoppas att allt ordnar sig där.. Ska hålla en tumme!
Annars då?
Får skriva om festivalen en annan gång- till dess får ni hålla er uppdaterade på DV så att ni inte missar när jag slänger upp nya bilder där.
Håller på med det i skrivande stund också så det lär trilla in en del nu under veckan..
Men nu vet ni i alla fall läget här!

Inga kommentarer: