torsdag, januari 31, 2013

Infinity

Torsdag redan.. Vart tusan tog veckan vägen egentligen?
Nu till helgen har jag i alla fall nästan bestämt träff med Niklas.. Det var ju inte igår det.
Det var inte ens i år! Hmm..

Jaja, det ska i alla fall bli kul att se honom igen!

I övrigt har det som jag skrev innan varit en lugn vecka.
Jag har mest fått sköta mig själv på jobbet då mor/chefen varit borta.. Rätt soft men också ganska långtråkigt på sina ställen..
Tur att jag har dator där/min lur med mig! Haha.

Kommer bli skönt sen nästa vecka när vi kör på som vanligt igen.. Det kan vara kul och skönt att vara själv ibland men på senaste tiden har det varit lite mycket av den varan tycker jag och då är det inte alls lika skoj längre..
Har insett att jag nog är en ganska social varelse!

Nästan det enda "roliga" jag gjort denna veckan är förresten att vara på massage i måndags.
Välbehövligt. Ska dit en sväng på onsdag igen.

Jag längtar faktiskt.
Så med denna torftiga uppdatering låter jag er hållas, till nästa gång..

Inga kommentarer: