lördag, januari 12, 2013

Storyteller

Detta går ju inte så bra...
Kanske kan bli bättre i år. När jag lär mig vad jag ska/borde skriva här.
När jag vet vad jag ska ge er.
Vi får väl se...

Förra året slutade fint iaf.
Vi var i Thailand. Hela familjen.
Bror och jag, med respektive.
Här hemma nu känns allt ganska tomt.. Fast igår hämtade vi hem katterna igen, som varit hos moster under vår vistelse.
Känns iaf fint med två små mjuka varelser att krama på.
Förutom mannen...såklart.

Thailand ja.
Det var som det varit förr. Som det ska vara. Som jag minns det.
Varmt och skönt.
God mat. Fina människor.
Mysigt.
Egentligen ville man ju inte alls komma hem..men så blev det.
Jag hoppas i alla fall att den kommande sommaren bär med sig något fint och inte blir så pissig som förra året.. Det var verkligen inte roligt någonstans.

Och om ljuset bara vill infinna sig så ska kanske detta gå också.
Livet alltså.
Och fastän hela året genomsyras av 13 nu så får jag väl se till att göra det bästa av det!
Man har det inte roligare än man gör sig, heter det ju..

Inga kommentarer: